Planetside - az MMOFPS

Amit nem lehet 3 mondatban elmagyarázni, azt látni kell. A Planetside ilyen. Magyarországon méltatlanul ismeretlen MMOFPS, ami komoly függőséget okoz. 2012. november 20-án szintet lépett az FPS-műfaj. Elindult a Planetside 2. Planetside - az intelligens ember shootere.

Comm-link 2011-09-14 Matthew Higby

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2011.09.14. 21:57

Lassú indulás után a Sony elkezdte csepegtetni az infókat a készülő Planetside 2-ről. Hevenyészett fordításban itt olvasható az első Comm-Link szövege, melyet Matt Higby, a játék kreatív igazgatója vetett képernyőre. Innentől övé a szó, az eredeti meg itt olvasható: http://www.planetside2.com/news/article1.html

 

2011-09-14

.....COMM-LINK 001: A KAPCSOLAT AKTÍV.....

Comm-Link: Matt Higby

 

Üdv!

A nevem Matthew Higby, és enyém a megtiszteltetés, hogy a Planetside2 kreatív igazgatójaként dolgozhatok. Az én feladatom a játék fő irányvonalának kijelölése és én irányítom a játékélményért felelős dizájn-csapatot. Hogy lássátok, min dolgoztam a Planetside 2 előtt, álljon itt néhány cím: az eredeti Star War Galaxies, Everquest II, Free Realms, és utolsó munkám a Star Wars: Clone Wars Adventures volt. Az eredeti Planetside-ot korai fejlesztésétől fogva lenyűgözve figyeltem, és félelmetesen jókat játszottam vele. Mivel magam is komoly FPS-játékos vagyok és rajongok a kompetitív online játékokért, valamint az e-sportért, az a tény, hogy egy ilyen hatalmas címen dolgozhatok - egy megvalósult álom számomra.

.

 


Természetesen hatalmas csapatra van szükség, hogy egy ekkora, hatalmas, hihetetlenül kemény játékélményt nyújtó játékot hozzunk össze. Művészek, kóderek, dizájnerek, hangmérnökök és a csapat többi része... Komolyan büszke vagyok, hogy egy ennyire szenvedélyes és keményen dolgozó csapattal dolgozhatok. Elszántságuk és motiváltságuk minden lap lenyűgöz. A Planetside 2-t a játékipar néhány legtehetségesebb és sokszorosan bizonyított fejlesztője készíti, együtt több száz év munkatapasztalattal mindenféle játékstílusban, főleg MMO és FPS címekben - és a csapat egyre növekszik. Mi építjük az online játék jövőjét - a Planetside 2-t.

Több, mint két hónapja hoztuk nyilvánosságra a Planetside 2-t, és finoman fogalmazok ha azt mondom, kemény hónapokon vagyunk túl. Lehengerlő volt a közösség reakciója. Komolyan tervezzük, hogy megosszuk ötleteinket a közösséggel, és egészen biztos, hogy oda-vissza kommunikációt alakítunk ki a játékosokkal (a korábbi PS, illetve a Sony egyik hibájaként rótták fel, hogy nem figyelt a közösség visszajelzéseire - a ford.) Ez a Comm-Link lesz az információk elsődleges forrása. Itt tesszük közzé a híreket, információkat, tudnivalókat, hogy bevonjunk mindenkit a Planetside 2 fejlesztésébe. Első kézből a csapattól kaptok infókat egészen a Planetside 2 megjelenéséig.

Egy pár szót a csapatról. A végtelenül tehetséges művészeti csoport vezetője Trammel "T-Ray" Isaac. Tapasztalata több, mint 15 évre nyúlik vissza, olyan játékok alkotásában vett részt, mint a Fallout 1 és 2. NeverWinter Nights 2 és az eredeti Planetside. Tramell-lel mindig számolni kell - vitáinknak gyakran acélos tekintetével vet véget. 

A Planetside 2 technológiája annyir anagy kihívás, hogy sehol sem lennénk egy csapatnyi brilliáns programozó és kóder nélkül. Magunkénak tudhatjuk az ipar legjavát, főleg a technikai igazgató Ryan "Forge" Elam személyében. Ő nem csak az egyik legokosabb és legelhivatottabb programozó, de az egyik legjobb arc is a csapatban.

...

Egy rakás oka van, hogy ennyire örömmel dolgozunk a Planetside 2-n, és azoknak, akik még nem hallották, hogy mit is fejlesztünk, álljon itt egy kis összefoglaló:

A célunk a Planetside 2-vel az volt, hogy olyan játékot alkossunk, ahol ezrek harcolnak ezrek ellen, folyamatos és közvetlen harcban állnak, hatalmas csatákat vívnak, ahol a gyalogság harcával együtt folyik a földi és légi járműves küzdelme is. Hatalmas nyílt terepek adnak teret a harcnak, egyedi környezetben, amelyeket tornyok, bunkerek és hatalmas beépített területek törnek meg. A játék célja a folyamatos hódítás az állandó térképen - az elfoglalt területek után erőforrásokhoz jutsz, melyekkel fegyvermódosításokat, egyedi járműveket és sok mást szerezhetsz. Nincs instance-olás, minden 100% PVP (játékos játékos ellen, magyarul nincsenek gépi ellenfelek), és a terep 100%-ig bejárható. Természetesen részletesen testre szabhatod karakteredet, fegyvereidet, járműveidet, hogy ne csak saját stílusodnak, de az outfited (klánod), vagy épp a választott oldalad igényeinek megfeleljen.


Ezek a jellemzők teszik a játékot nem csak hogy a világ legjobb MMOFPS-vé, hanem a végső, teljes onlineFPS-élménnyé. A Planetside közösségtől hihetetlen lelkesedést és visszajelzést kaptunk, és még csak most melegszünk bele! A következő hetekben, hónapokban nézzetek vissza gyakran, mert további Comm-linkek látnak majd napvilágot Trammel, Josh, Ryan, a csapat többi tagja és jómagam tollából. Mint korábban mondtam, részletekbe menő infókat osztunk majd meg a játék rendszeréről, helyszíneiről, a járművekről, fegyverekről, lesznek screenshotok, játékvideók, és még sok más. A Planetside 2 most indul és megtiszteltetés ezt veletek átélni.

Viszlát a legközelebbi alkalomig, addig is tartsuk a kapcsolatot!

Matt Higby

kreatív igazgató, Planetside 2

 

 

 

 

Címkék: planetside2 comm link matt higby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://planetside.blog.hu/api/trackback/id/tr533228169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.